יום חמישי, 29 באפריל 2021

איך מביאים סיוע לניצולי שואה?

יש כמה דרכים שבהן ניתן לפעול על מנת לעזור עם סיוע לניצולי שואה. בשביל להביא סיוע מן הסוג הזה עבור אוכלוסייה מובחנת כגון ניצולי שואה, צריך קודם כל להכיר את הגופים הרשמיים שעוסקים בנושא. לאחר מכן, ניתן להרחיב את מעגל החיפושים ולהשתמש במידע שיש על גופים פרטיים ובעיקר על גופים ששייכים אל המגזר השלישי. לבסוף, ניתן גם לשלב בין סוגים שונים של מקומות התנדבות ועדיין להציב את הנושא של סיוע לניצולי שואה בראש סדר העדיפויות.

הגופים הרשמיים שאחראיים בין היתר על הנושא של סיוע לניצולי שואה הם המוסד לביטוח לאומי, משרדי הרווחה וכן הלאה. בשביל ליצור קשר עם גופים כאלה, ניתן לפנות אליהם במכתב רגיל או בדואר אלקטרוני. כמו כן, יש אפשרויות להשתלב בתהליכים של סיוע לניצולי שואה לאחר השארת פרטים באתרי האינטרנט של הגופים השונים.


 

התנדבות תוך כדי סיוע לניצולי שואה

אבל האמת היא שהדרך הכי שכיחה עבור מתן סיוע לניצולי שואה היא להצטרף אל ארגוני התנדבות. בגלל שארגונים מן הסוג הזה פועלים בצורה פרטית אך בשיתוף פעולה עם הסקטור הציבורי בכלל ועם המגזר השלישי בפרט, יש להם את היכולת להגיע אל רמה גבוהה מאוד של אפקטיביות. בנוסף, ניתן להשיג סיוע לניצולי שואה על בסיס תרומת שעות התנדבות, תרומה של כסף וכן הלאה.

במילים אחרות, מי שרוצה להשתתף במאמץ עבור סיוע לניצולי שואה צריך להכיר את האפשרויות השונות שעל הפרק. רק אחרי שמבינים במה כרוך כל סוג של סיוע כזה, ניתן להתקדם למצב שבו בוחרים האם להשקיע את שעות ההתנדבות עצמן או את המאמץ הכספי. לבסוף, כל שנותר הוא לברר ולוודא שהסיוע מגיע ליעדו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ציוד לקונדיטוריות

  בעולם האפייה המקצועית, קונדיטורים מסתמכים במידה רבה על כלים מיוחדים ליצירת יצירות המופת שלהם. ציוד קונדיטוריה ממלא תפקיד מכריע ביעילות ואי...