יום חמישי, 29 באפריל 2021

מה כולל הסכם שותפות?

 היתרון של הסכם שותפות בא לידי ביטוי בכך שניתן ליצוק לתוכו תכנים שונים בהתאמה אישית. כמובן שהמטרה היא להגיע למצב שבו מנסחים בכתב כל הסכמה בעל פה כדי לתת לה תוקף משפטי, אבל את התוכן עצמו אפשר לשנות ולגוון. יתרה על כך, יש מטבע הדברים הבדל בין הסכם שותפות שנחתם בין אנשים פרטיים, חברות, יזמים, משקיעים, ארגונים וכן הלאה.

הדבר החשוב ביותר הוא להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי התוכן של הסכם שותפות. ככל שמתייחסים מוקדם יותר לתוכן כזה או אחר של הסכם שותפות, כך מגדילים את הסיכוי להתאמה שלו לצרכים של קהל היעד והלקוחות. בנוסף, אפשר כיום להשוות בין סוגים שונים של הסכם שותפות על בסיס מידע שיש באתרי האינטרנט או אחרי התייעצות עם בעלי מקצוע.


 

התייעצות עם עורך דין לגבי ניסוח של הסכם שותפות

עורך דין הוא ברוב המקרים איש המקצוע שאליו פונים על מנת לנסח הסכם שותפות. באמצעות התייעצות עם עורך דין ניתן למשל לדעת מראש מה לכלול או לא לכלול בתוך כל הסכם כזה, באיזה אופן לשלב בו את התכנים שהכי רלוונטיים עבור קהל היעד ומה אפשר לעשות אם רוצים להגן מפני תביעות משפטיות. באותה הזדמנות, מתייעצים עם עורך דין לגבי פרטים שחייבים להיות כלולים בתוך ההסכם הזה.

מלבד עורך דין, יש מקום להתייעצות עם רואה חשבון. גם כאן המטרה היא לערב כמה שיותר בעלי מקצוע חיצוניים, כדי למנוע מצב שבו מנסחים הסכם שותפות שאין לו תוקף משפטי או שאי אפשר להשתמש בו על מנת להתגונן מפני תביעה. חוץ מזה, התייעצות עם בעלי מקצוע היא הזדמנות מעולה לבחון לעומק את מערכת היחסים בשותפות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ציוד לקונדיטוריות

  בעולם האפייה המקצועית, קונדיטורים מסתמכים במידה רבה על כלים מיוחדים ליצירת יצירות המופת שלהם. ציוד קונדיטוריה ממלא תפקיד מכריע ביעילות ואי...