יום ראשון, 5 ביוני 2022

מה עושה משזף עצמי ולמה כדאי להשתמש בו?

בחירה נכונה של משזף עצמי מחייבת התייחסות למאפיינים המיוחדים שלו. בשביל ליהנות מהיתרונות של משזף עצמי גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, כדאי לדעת למשל מה בדיוק הוא עושה. כך לומדים שיש הבדל בין האפקטיביות של משזף עצמי לבין האופן שבו אפשר להחליף את גוון העור בשיזוף טבעי. כמו כן, ניתן להשוות בין תכשירים שונים על מנת להתאים אותם לגוון העור המבוקש ולמטרות אסתטיות נוספות.

את המידע על כל המאפיינים השונים של משזף עצמי ניתן לקבל ישירות מהיצרן. כל יצרן מחויב לפרט למשל מהם החומרים הפעילים בתוך משזף עצמי, למי בדיוק הוא מיועד, איזה תכשירי טיפוח אחרים אפשר לשלב בו, האם יש תופעות לוואי וכן הלאה. בנוסף, ניתן לשלב בין המידע הטכני על משזף עצמי לבין מידע כללי על מחירים והמלצות.


 

כמה עולה משזף עצמי?

משזף עצמי מחליף את הגוון של העור ולעשות את זה כמה שיותר מהר ולתקופה כמה שיותר ארוכה. בניגוד לשיזוף רגיל שדורש מאיתנו להיות חשופים לשמש ולכן גם לקרינה, משזף עצמי פועל אחרת: האפקטיביות שלו היא על החלק העליון והשטחי של העור והוא מומלץ על ידי רופאים ובעלי מקצוע מכל התחומים.

עם זאת, המחיר של משזף עצמי אינו קבוע אלא דינאמי. בין היתר, העלות של משזף עצמי מושפעת לדוגמא מגודל האריזה במ"ל, מהמוניטין של החברה שמייצרת אותו ומרמת האפקטיביות. מצד שני, מחיר גבוה של משזף עצמי לא מבטיח גם תוצאות טובות.

הסוד הוא להתאים כל סוג של משזף עצמי לדרישות הספציפיות שלנו. אם רוצים להכיר מראש את מאפייני המוצר, אפשר לקבל עליו המלצות או לנסות אותו במקום נסתר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ניקיון אחרי שיפוץ

לאחר סיום פרויקט שיפוץ, החלל שופע פעמים רבות באפשרויות חדשות, אך הוא גם צובר שכבות של אבק, פסולת ושאריות בנייה. ניקיון אחרי שיפוץ חיוני כדי...