יום שישי, 4 בנובמבר 2022

כדי להיות מאסטר שף אמיתי צריך מיקסר תעשייתי

בישול ואפייה מזמן הם כבר לא אך ורק תחביב. מיקסר תעשייתי כשמו, נועד בהתחלה אך ורק למסעדות ובתי קפה, אך עם הזמן רבים מחובבי האוכל והקינוחים מתחדשים במיקסר תעשייתי כדי לשפר את ביצועיהם ולהרשים את חבריהם ביכולות הבישול והאפייה שלהם.

לפני שבוחרים מיקסר תעשייתי חשוב להבין היטב את גדלו של המטבח ולפיו לבחור את גודל המיקסר. היתרונות הכי גדולים שיש במיקסר תעשייתי הוא בראש ובראשונה בפן הבטיחותי.

מיקסר תעשייתי מונע פגיעה באצבעות ובידיים מהמערבב. הדבר השני הוא החסכון הגדול של זמן הבישול, הרי עד לא מזמן, פעולות הערבוב נעשו בידיים ולקחו זמן רב לעומת עכשיו, שהזמן מתקצר אפילו בחצי. 



 

היתרון השלישי והחשוב, הוא כמובן, שיפור עצום בביצועים שלכם במטבח.

האם מיקסר תעשייתי מיועד אך ורק לקינוחים?

כיום המיקסר התעשייתי הוא מוצר אותו ניתן למצוא בבתים רבים ולא רק במסעדות.

כפי שתנור לא נועד אך ורק להכנת פשטידות, כך גם המיקסר התעשייתי לא נועד אך ורק לקינוחים. בעזרת מיקסר תעשייתי ניתן להכין בצק לשלל מאכלים, וביניהם כמובן גם קינוחים אך לא רק. בתי קפה ומסעדות משתמשות במיקסרים בשביל הבצקים ללחמניות, עוגות, מאפים מלוחים ומתוקים וחלות. את המתכונים ניתן למצוא באתרי האינטרנט וברשתות החברתיות שם מפרסמים שפים, טבחים ואושיות רשת קולינריות את הדרכים היצירתיות והטובות שלהם להשתמש במיקסרים.

אם זו היא הפעם הראשונה שאתם משתמשים במיקסר תעשייתי, חשוב לקרוא על כך לפני כן ולעשות ניסוי ראשוני ולא מתיימר במיוחד. העבודה עם מיקסר תעשייתי היא פשוטה, יעילה ומשפרת את הביצועים שלכם במטבח בזמן קצר והשימוש במיקסר הוא דלת כניסה נעימה ובטוחה לעולם האפייה והקולינריה המתקדמת.

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ניקיון אחרי שיפוץ

לאחר סיום פרויקט שיפוץ, החלל שופע פעמים רבות באפשרויות חדשות, אך הוא גם צובר שכבות של אבק, פסולת ושאריות בנייה. ניקיון אחרי שיפוץ חיוני כדי...