יום חמישי, 29 באפריל 2021

משרד תכנון חשמל – אחת הבחירות החשובות ביותר בהקמת פרויקט

 משרד תכנון חשמל, מספק שירותי תכנון חשמל. משרד הנותנים שירות מסוג זה, מעסיקים מהנדסי חשמל בעל וותק משמעותי במקצוע המוסמכים להעניק ייעוץ ותכנון של מערכות חשמל עבור שלל פרויקטים.

בישראל ובעולם בכלל, ישנם כמו לא מבוטלת של משרדי תכנון חשמל. בטרם נבחר את המשרד אשר יעניק שירות לפרויקט עליו אנו אחראים, מומלץ לבדוק לעומק מי אלו מהנדסי החשמל אשר מועסקים במשרד, כמה שנים הם עוסקים במקצוע ואילו פרויקטים תכננו. חשוב מאד לבדוק, מהו סדר הגודל של הפרויקטים אותם תכננו ובהם היו מעורבים על מנת להבין על הניסיון שרכשו בתכנון מערכות חשמל.

משרד תכנון חשמל נכנס לתמונה בשלב מאד מוקדם של כל פרויקט באשר הוא. בניית בניין מגורים, בית פרטי, קניון, אולם אירועים, גורדי שחקים, בית ספר וכל מבנה אשר עתיד לבנות מערכת חשמל.


 

משרד תכנון חשמל, עתיד להקצות לכל פרויקט מהנדס חשמל מטעמו אשר יכיר את הפרויקט לעומקו ורוחבו – היכן עתיד להיות ממוקם הפרויקט, מתי מטרתו, את מי עתיד לשרת, מגבלותיו ועוד.

המהנדס אשר יוצמד לפרויקט מטעמו משרד תכנון חשמל, יעבוד בשיתוף עם אדריכל הפרויקט החל משלב מוקדם ויגיש הצעה לתשתית חשמל מפורטת אשר מכילה בתוכה את כל הפרמטרים הנוגעים לשימוש בחשמל במבנה – לוחות חשמל, מערכות גיבוי, תשתיות ועוד.

לאחר מכן, המהנדס יגיש לאדריכל או נציג הפרויקט רשימה מפורטת של חומרים היידרשו לטובת העקמת מערכת החשמל בפרויקט. המהנדס יגיש גם רשימת עלויות ובהמשך, יצטרך לבחור את הספק מתוך הצעות המחיר שיונחו על שולחנו.

למעשה, המהנדס אשר יוצמד לפרויקט מטעם משרד תכנון חשמל, ישמש מפקח עליון על הפרויקט משלב ראשוני ועד האכלוס, תוך שהוא מבצע בדיקות שוטפות לפרויקט ומטמיע שינויים תוך כדי.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ציוד לקונדיטוריות

  בעולם האפייה המקצועית, קונדיטורים מסתמכים במידה רבה על כלים מיוחדים ליצירת יצירות המופת שלהם. ציוד קונדיטוריה ממלא תפקיד מכריע ביעילות ואי...