יום שלישי, 9 באוגוסט 2022

טיפים להפעלת מענה טלפוני לבתי עסק ונותני שירותים

הדרך הכי טובה לשמור על קשר עם לקוחות היא באמצעות מענה טלפוני. יש אמנם דרכים נוספים לשמור על קשר ובהן הקמת אתר אינטרנט, שיחות בסמס או מענה ממוחשב ואוטומטי, אבל עם מענה טלפוני ניתן להשיג יתרונות מאוד מיוחדים. בזכות היתרונות האלה, בתי עסק ונותני שירותים יכולים כיום לשמור על קשר טוב עם הלקוחות שלהם ועם הזמן גם להמשיך לצמוח ולגדול.

הטיפ הכי חשוב הוא לדאוג למענה אנושי ולא ממוחשב. מענה ממוחשב אולי נראה זול יותר, אבל הוא לא משתלם בטווח הארוך ולקוחות שמגיעים אליו עלולים להרגיש מאוכזבים. לעומת זאת, מענה טלפוני מאפשר לכל הלקוחות להרגיש שהם הגיעו למקום הנכון כבר מהרגע הראשון: באמצעות המענה הטלפוני ניתן לקבל פרטים נוספים על כל שאלה ובעיה, לעודד מכירות ולגייס לקוחות חדשים מהר וביעילות.


מה כולל מענה טלפוני?

עוד טיפ חשוב הוא להפעיל מענה טלפוני באופן שעולה בקנה אחד עם הצרכים ועם הציפיות של העסק. לא מספיק למשל לבדוק האם המענה אנושי וכמה זמן לוקח לתת שירות ללקוחות, כי צריך להתאים לציפיות של העסק גם מבחינת זמינות או פתרונות. במילים אחרות, צריך להסתכל על מענה טלפוני בתור כרטיס ביקור של העסק ומה שיכול לייחד אותו מול המתחרים.

כיום לדוגמא ניתן להפעיל מוקד של מענה טלפוני אנושי לעסקים על בסיס מודל של מיקור חוץ. זהו מודל חשוב וחיוני, כי בזכותו גם עסקים קטנים מתחרים בעסקים גדולים. אבל במקום שהעסקים הקטנים יצטרכו לגייס כוח אדם ולהשקיע המון זמן וכסף, הם פשוט משלמים סכום מסוים מדי חודש לחברה חיצונית. בתמורה, החברה מפעילה עבורם את המוקד בצורה מקצועית, מלאה וזמינה.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ניקיון אחרי שיפוץ

לאחר סיום פרויקט שיפוץ, החלל שופע פעמים רבות באפשרויות חדשות, אך הוא גם צובר שכבות של אבק, פסולת ושאריות בנייה. ניקיון אחרי שיפוץ חיוני כדי...