הפעלת מענה טלפוני אנושי נתפסת בתור הוצאה. אבל בפועל, הדרך הנכונה להסתכל על מענה טלפוני מן הסוג הזה היא בתור השקעה. הסיבה לכך שמדובר בהשקעה ולא בהוצאה רגילה קשורה לאופן שבו מענה טלפוני אנושי יכול לתרום להכנסות של העסק. באמצעות מענה שעולה בקנה אחד עם הצרכים של בעלי עסקים קטנים וגדולים, הלקוחות נשארים מרוצים והרווחים צומחים.
מענה טלפוני אנושי יכול לתרום להכנסות של העסק אם למשל אנשים מתקשרים כדי להתעניין במוצר או בשירות. במקרים כאלה יש לבעלי עסקים שתי אפשרויות עיקריות לספק להם מענה: או לתת להם מענה טלפוני אנושי או להתפשר על מענה ממוחשב. המענה האוטומטי והממוחשב אמנם נראה זול, אבל הוא עולה ביוקר.
מה היתרונות של מענה טלפוני אנושי?
הסיבה לכך שהמודל של מענה טלפוני אנושי עדיף על מענה ממוחשב קשורה לחוויה של הלקוחות. כאשר הלקוחות יוצרים קשר עם בית עסק מסוים ומעוניינים לשמוע ממנו עוד פרטים, הם יעדיפו לעשות את זה מול נציגים בשר ודם. במקרים כאלה מענה ממוחשב עלול לגרור יותר נזק מאשר תועלת, בעיקר אם הלקוחות הפוטנציאליים יעדיפו לוותר על השירות ולחפש מענה טלפוני אנושי במקום אחר.
אפשר כמובן לשלב בין מענה טלפוני אנושי לבין מענה ממוחשב. זה יכול להיות רלוונטי אם מדובר על בתי עסק שמקבלים שיחות נכנסות לכל אורך שעות היום, או על כאלה שרוצים להכין את עצמם למצב של קמפיין שיווקי וגידול במספר הפניות.
אבל בפועל, צריך להבחין בין המאפיינים השונים של מענה טלפוני אנושי לעומת מענה טלפוני ממוחשב. רק באופן הזה יכולים בעלי עסקים להמשיך לייצר הכנסות ואף לגדול ככל שעובר הזמן.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה