יום ראשון, 6 בנובמבר 2022

כל כמה זמן צריך לבצע פוליש לרצפה ישנה?

התדירות של פוליש לרצפה ישנה נקבעת לפי כמה פרמטרים שונים והיא אינה אחידה. קודם כל, צריך להביא בחשבון את סוג הריצוף. יש סוגים מסוימים של ריצוף שעליהם ניתן לבצע פוליש וליטוש לעיתים קרובות יחסית, לעומת סוגים אחרים שעלולים לספוג נזקי שחיקה ובלאי. על מנת למנוע נזקים בלתי הפיכים, בודקים את סוג הריצוף עוד לפני שמזמינים שירותי פוליש ובמידת הצורך גם מתייעצים עם הנציגים של חברת הניקיון או בעלי המקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים אותו.

שנית, התדירות של פוליש לרצפה ישנה תלויה במצב הריצוף. מלבד הבדלים אובייקטיביים בין סוגים שונים של מרצפות, קיימים גם הבדלים בין רמת השחיקה שלהם בבית פרטי לעומת בית עסק, בחוץ לעומת בפנים וכן הלאה. אם השחיקה גבוהה והחריצים על המרצפות מאוד עמוקים, יכול להיות שלא יהיה ניתן לבצע פוליש לרצפה ישנה ושעדיף להחליף אותה.


 

האם התדירות של פוליש לרצפה ישנה משפיעה על המחיר?

אחת השאלות שחוזרות על עצמן לגבי התדירות המומלצת עבור פוליש לרצפה ישנה היא האם יש לזה השפעה על המחיר. מצד אחד, ריכוז שירותי ניקיון או פוליש לרצפה ישנה תחת אותה קורת גג ומול אותה חברה אמור לסייע לנו לחסוך בהוצאות. אם מזמינים את אותה חברה שתבצע את הפוליש אחת לכמה שנים, סביר להניח שהיא תציע לנו מחיר אטרקטיבי ותרצה להשאיר אותנו בתור לקוחות מרוצים.

מצד שני, הרבה תלוי בשאלה מהן הדרישות שלנו. בנוסף, יכול להיות שבחלק מהמקרים נרצה לבצע פוליש לרצפה ישנה רק עבור חלק מהחדרים – לעומת מקרים שבהם נזמין את הפוליש לכל הבית. בסופו של דבר, התמחור מבוצע פר מ"ר ותלוי יותר בסוג הריצוף ובמצבו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ניקיון אחרי שיפוץ

לאחר סיום פרויקט שיפוץ, החלל שופע פעמים רבות באפשרויות חדשות, אך הוא גם צובר שכבות של אבק, פסולת ושאריות בנייה. ניקיון אחרי שיפוץ חיוני כדי...