יום שני, 7 בנובמבר 2022

כל היתרונות של פוליש לרצפת טרצו

היכרות עם מאפיינים שונים של שירותי פוליש מבהירה בצורה ברורה מה הערך המוסף של שימוש בשיטה הזו גם על רצפת טרצו. נכון להיום, הפתרון של פוליש לרצפת טרצו נחשב להרבה יותר משתלם לעומת כל אלטרנטיבה אחרת. כך למשל הפוליש משתלם וחסכוני יותר לעומת החלפת הריצוף, מה גם שהוא מאפשר לחדש את כל המראה של חלל הפנים או החוץ בלי להיכנס לשיפוץ ארוך ומייגע.

חוץ מזה, פוליש לרצפת טרצו מתבצע ברמה הגבוהה ביותר עם מכונות משוכללות וחזקות. המכונות מאפשרות להחדיר את חומרי הפוליש וההברקה הקריסטלית ישירות אל תוך עומק הריצוף, מה שמבטיח עמידות גבוהה לתקופה ארוכה. לאחר מכן, ניתן גם לשלב את התהליך של פוליש לרצפת טרצו עם יישום שכבת סילר למניעת החלקה ולאיטום.


 

איך נהנים מהיתרונות של פוליש לרצפת טרצו?

התנאי היחיד לטובת ניצול היתרונות השונים של פוליש לרצפת טרצו הוא לתאם את השירות מול חברה מקצועית שמגיעה מהתחום ומכירה אותו. בשביל לוודא התאמה בין רמת השירות לבין הצרכים של קהל היעד והלקוחות, בודקים איזה רקע יש לכל חברה ובמה היא מתמחה. לאחר מכן, ניתן לבדוק מי שאר הלקוחות של החברה, עד כמה היא זמינה בלוח התאריכים שנוח עבורנו וכמובן כמה היא גובה.

המחיר של שירותי פוליש לרצפת טרצו למשל אינו קבוע, אלא תלוי בגודל השטח ובחלל הפנים או החוץ. בדרך כלל מתמחרים את השירות לפי מ"ר, אבל מקבלים מחיר נוח יותר לכל מטר רבוע כאשר השטח גדול. בנוסף, אפשר לחסוך בהוצאות על ידי תיאום שירותי פוליש לרצפת טרצו ללא יישום שכבת סילר. במידה ולא בטוחים, כדאי להתייעץ עם נציגי החברות שמכירות את התחום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ניקיון אחרי שיפוץ

לאחר סיום פרויקט שיפוץ, החלל שופע פעמים רבות באפשרויות חדשות, אך הוא גם צובר שכבות של אבק, פסולת ושאריות בנייה. ניקיון אחרי שיפוץ חיוני כדי...