יום שישי, 4 בנובמבר 2022

מה בודקים לפני שבוחרים שירות מענה אנושי?

 בעלי עסקים שרוצים לבחור שירות מענה אנושי ולהשתמש בו על מנת לשפר את התקשורת עם הלקוחות שלהם צריכים לבדוק כמה נושאים. ראשית, עליהם לברר מי בדיוק נמצא בצוות שאמור לספק את המענה האנושי. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל מוקד שירות מענה אנושי מורכב מאותם אנשי צוות או מעובדים שעברו את אותו סוג של הכשרה. על מנת שהמענה ללקוחות העסק יהיה אדיב ומקצועי, רצוי לתת עדיפות לצוות מיומן.

עוד משהו שבעלי עסקים בודקים לפני שהם בוחרים שירות מענה אנושי הוא כמובן המחיר. כאן המטרה היא לא רק לחסוך בהוצאות באמצעות חיפוש אחר שירות מענה אנושי במחיר הזול ביותר, אלא גם להבטיח רמת ביצוע אופטימאלית. למעשה, היחס בין המחיר שמשלמים לבין רמת השירות שמקבלים הוא זה שיקבע האם בעלי עסקים יהיו מרוצים מהמודל של מיקור חוץ.


 

התכונות של שירות מענה אנושי

טכנית, יש דברים שבעלי עסקים יכולים לבדוק גם ברמה הטכנית על מנת להגדיל את הסיכוי להתאמה מלאה בין המאפיינים של שירות מענה אנושי לבין הצרכים שלהם. בטווח הקצר, זה מחייב למשל בדיקה לגבי מספר אנשי הצוות שיש בכל מוקד בכל רגע נתון, סוג מערכות ה-CRM שהם משתמשים בו, כמות ההודעות שאפשר לאסוף, שעות הפעילות וכן הלאה.

שירות מענה אנושי ברמה גבוהה יאפשר התאמה אישית של התכונות והחבילה לצרכים של כל עסק בנפרד. נכון שמטרת השירות היא להתאים לכל סוגי העסקים ללא יוצא מן הכלל, אבל זה לא אומר שאין לכל עסק דרישות אחרות. אז על מנת שהדרישות הללו ימולאו בצורה האופטימאלית, מאוד חשוב לבדוק מה עומד מאחורי כל סוג של שירות מענה אנושי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ניקיון אחרי שיפוץ

לאחר סיום פרויקט שיפוץ, החלל שופע פעמים רבות באפשרויות חדשות, אך הוא גם צובר שכבות של אבק, פסולת ושאריות בנייה. ניקיון אחרי שיפוץ חיוני כדי...