יום שישי, 4 בנובמבר 2022

היתרונות של מענה אנושי ללקוחות העסק

כל עסק צריך לשמור על קשר עם הלקוחות שלו. בשביל לשמור על קשר עם הלקוחות, בעלי עסקים יכולים לפעול בדרכים שונות. כיום למשל כמעט לכל עסק יש אתר אינטרנט, שאליו הלקוחות הקיימים או החדשים נכנסים על מנת להשיג מידע, לבצע הזמנות, לברר סטטוס על מוצר או שירות וכן הלאה. עם זאת, אתר האינטרנט אינו מחליף את התקשורת הבינאישית בין הצדדים.

הדרך היחידה להבטיח תקשורת יעילה בין בעל עסק לבין הלקוחות שלו היא באמצעות מענה אנושי. נכון שבעלי עסקים רבים חושבים שהם יכולים לחסוך בהוצאות באמצעות מענה ממוחשב או אוטומטי, אבל המציאות מראה שזה לא מספיק: אם רוצים לשמור על הלקוחות מרוצים ולתת להם תשובות בזמן אמת לכל השאלות שמטרידות אותם, עדיף לעשות את זה עם מענה אנושי ולא עם אף אפשרות אחרת.

 


כך בונים מענה אנושי ללקוחות

היתרון של מענה אנושי מבחינת בעלי עסקים הוא שלא צריכים לחרוג מתוך מסגרת התקציב על מנת לבנות ולהקים אותו. קודם כל, בעלי עסקים יכולים לגייס כוח אדם ספציפי ולהכשיר אותו למתן מענה אנושי מסביב לשעון או בשעות הפעילות בלבד. שנית, כיום ניתן להשתמש בשירות של מענה אנושי במודל של מיקור חוץ.

מודל של מיקור חוץ מתאים עבור מענה אנושי כי הפעילות מתבצעת על ידי בעלי מקצוע שעברו הסמכה יסודית. במסגרת המודל הזה, חברה חיצונית שלא קשורה לעסק היא זו שמעסיקה את נציגי השירות. אבל מן העבר השני, לקוחות שבוחרים ליצור קשר טלפוני עם בית העסק לא מרגישים את ההבדל: הם מקבלים את המענה האנושי שהם ציפו לו, בזמן שבעלי העסקים חוסכים בהוצאות ובתהליך גיוס כוח האדם הרלוונטי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ניקיון אחרי שיפוץ

לאחר סיום פרויקט שיפוץ, החלל שופע פעמים רבות באפשרויות חדשות, אך הוא גם צובר שכבות של אבק, פסולת ושאריות בנייה. ניקיון אחרי שיפוץ חיוני כדי...