יום שני, 7 בנובמבר 2022

כל היתרונות של פוליש לרצפת טרצו

היכרות עם מאפיינים שונים של שירותי פוליש מבהירה בצורה ברורה מה הערך המוסף של שימוש בשיטה הזו גם על רצפת טרצו. נכון להיום, הפתרון של פוליש לרצפת טרצו נחשב להרבה יותר משתלם לעומת כל אלטרנטיבה אחרת. כך למשל הפוליש משתלם וחסכוני יותר לעומת החלפת הריצוף, מה גם שהוא מאפשר לחדש את כל המראה של חלל הפנים או החוץ בלי להיכנס לשיפוץ ארוך ומייגע.

חוץ מזה, פוליש לרצפת טרצו מתבצע ברמה הגבוהה ביותר עם מכונות משוכללות וחזקות. המכונות מאפשרות להחדיר את חומרי הפוליש וההברקה הקריסטלית ישירות אל תוך עומק הריצוף, מה שמבטיח עמידות גבוהה לתקופה ארוכה. לאחר מכן, ניתן גם לשלב את התהליך של פוליש לרצפת טרצו עם יישום שכבת סילר למניעת החלקה ולאיטום.


 

איך נהנים מהיתרונות של פוליש לרצפת טרצו?

התנאי היחיד לטובת ניצול היתרונות השונים של פוליש לרצפת טרצו הוא לתאם את השירות מול חברה מקצועית שמגיעה מהתחום ומכירה אותו. בשביל לוודא התאמה בין רמת השירות לבין הצרכים של קהל היעד והלקוחות, בודקים איזה רקע יש לכל חברה ובמה היא מתמחה. לאחר מכן, ניתן לבדוק מי שאר הלקוחות של החברה, עד כמה היא זמינה בלוח התאריכים שנוח עבורנו וכמובן כמה היא גובה.

המחיר של שירותי פוליש לרצפת טרצו למשל אינו קבוע, אלא תלוי בגודל השטח ובחלל הפנים או החוץ. בדרך כלל מתמחרים את השירות לפי מ"ר, אבל מקבלים מחיר נוח יותר לכל מטר רבוע כאשר השטח גדול. בנוסף, אפשר לחסוך בהוצאות על ידי תיאום שירותי פוליש לרצפת טרצו ללא יישום שכבת סילר. במידה ולא בטוחים, כדאי להתייעץ עם נציגי החברות שמכירות את התחום.

יום ראשון, 6 בנובמבר 2022

כל כמה זמן צריך לבצע פוליש לרצפה ישנה?

התדירות של פוליש לרצפה ישנה נקבעת לפי כמה פרמטרים שונים והיא אינה אחידה. קודם כל, צריך להביא בחשבון את סוג הריצוף. יש סוגים מסוימים של ריצוף שעליהם ניתן לבצע פוליש וליטוש לעיתים קרובות יחסית, לעומת סוגים אחרים שעלולים לספוג נזקי שחיקה ובלאי. על מנת למנוע נזקים בלתי הפיכים, בודקים את סוג הריצוף עוד לפני שמזמינים שירותי פוליש ובמידת הצורך גם מתייעצים עם הנציגים של חברת הניקיון או בעלי המקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים אותו.

שנית, התדירות של פוליש לרצפה ישנה תלויה במצב הריצוף. מלבד הבדלים אובייקטיביים בין סוגים שונים של מרצפות, קיימים גם הבדלים בין רמת השחיקה שלהם בבית פרטי לעומת בית עסק, בחוץ לעומת בפנים וכן הלאה. אם השחיקה גבוהה והחריצים על המרצפות מאוד עמוקים, יכול להיות שלא יהיה ניתן לבצע פוליש לרצפה ישנה ושעדיף להחליף אותה.


 

האם התדירות של פוליש לרצפה ישנה משפיעה על המחיר?

אחת השאלות שחוזרות על עצמן לגבי התדירות המומלצת עבור פוליש לרצפה ישנה היא האם יש לזה השפעה על המחיר. מצד אחד, ריכוז שירותי ניקיון או פוליש לרצפה ישנה תחת אותה קורת גג ומול אותה חברה אמור לסייע לנו לחסוך בהוצאות. אם מזמינים את אותה חברה שתבצע את הפוליש אחת לכמה שנים, סביר להניח שהיא תציע לנו מחיר אטרקטיבי ותרצה להשאיר אותנו בתור לקוחות מרוצים.

מצד שני, הרבה תלוי בשאלה מהן הדרישות שלנו. בנוסף, יכול להיות שבחלק מהמקרים נרצה לבצע פוליש לרצפה ישנה רק עבור חלק מהחדרים – לעומת מקרים שבהם נזמין את הפוליש לכל הבית. בסופו של דבר, התמחור מבוצע פר מ"ר ותלוי יותר בסוג הריצוף ובמצבו.

חברת ניקיון לבית העסק – השקעה משתלמת עם יתרונות רבים

לבעלי עסקים עם קבלת קהל אין הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני חיובי על הלקוחות שלהם. בשביל שהרושם הראשוני יהיה חיובי וברמה גבוהה, מה שבעלי עסקים יכולים וצריכים לעשות הוא לרכז שירותים שונים של חברת ניקיון תחת קורת גג אחת. באופן הזה לא רק ניתן לנקות את המשרד ולדאוג להיגיינה שלו, אלא גם לחסוך בהוצאות ולמנוע פגיעה בתדמית של בית העסק, החברה או הארגון.

חברת ניקיון חוסכת לבית העסק הוצאות כי היא מאפשרת לו להמשיך ולהתמקד במה שהוא טוב בו – בין אם זה מכירת מוצרים, שירותים וכן הלאה. מעבר לכך, השירות משתלם כי הוא הופך את סביבת העבודה לנעימה יותר. לפי כל המחקרים העדכניים, סביבת העבודה משפיעה ישירות על התפוקה ועל הביצועים של העובדים. אז כדי שסביבת העבודה תהיה מקום שנעים לשהות בו, חייבים להשתמש בשירות של חברת ניקיון מיומנת.


 

כך בוחרים חברת ניקיון לעסק

השאלה המתבקשת היא מה בעלי עסקים יכולים לעשות על מנת להבטיח בחירה מושכלת ונכונה של חברת ניקיון. על פניו, בחירת חברה כזו היא משימה קלה: רק מסתכלים על השירות שאותו היא מציעה ואז בודקים מתי היא זמינה או מה המחיר שהיא גובה. אבל בפועל, יכולים להיות הרבה הבדלים בין שירותים שונים של חברת ניקיון ובהם מידת המקצועיות שלה, מספר אנשי הצוות, סוג הניקיון שבו היא מתמחה וכן הלאה.

בסופו של דבר, בחירת חברת ניקיון היא פונקציה של צרכים ושל דרישות. בגלל ההבדל בין השירות של חברת ניקיון לאנשים פרטיים לעומת בעלי עסקים, חשוב מאוד לבדוק לעומק את המאפיינים של כל פרויקט ואת הייחודיות שלו עבור קהל היעד.

היתרונות של חברת ניקיון בגבעתיים

הזמנת חברת ניקיון בגבעתיים יכולה להבטיח יתרונות רבים לכל תושבי גוש דן. מלבד אנשים שגרים או עובדים בגבעתיים, החברה מספקת את סל השירותים שלה גם עבור קהל יעד בתל אביב, רמת גן, בני ברק ועוד. בכל אחד מהמקרים האלה, חברת ניקיון בגבעתיים מציעה יתרונות מיוחדים שאותם קשה למצוא בערים אחרות בישראל.

היתרון הכי גדול של חברת ניקיון בגבעתיים בא לידי ביטוי בכך שהיא נמצאת באזור מבוקש ותחרותי. בזכות התחרות, לקוחות של חברת ניקיון בגבעתיים נהנים ממחירים אטרקטיביים ונגישים. במקביל, כל חברת ניקיון בגבעתיים נדרשת לעמוד בסטנדרטים המחמירים ביותר שקיימים בארץ. המשמעות היא שירות ברמה גבוהה מאוד של חברת ניקיון בגבעתיים, לצד חיסכון בהוצאות עבור הלקוחות.


האם כל חברת ניקיון בגבעתיים מציעה את אותם יתרונות?

כמובן שיש גם פערי איכות ומקצועיות בין סוגים שונים של חברות ניקיון. ספציפית בגבעתיים, ניתן גם לראות הבדלים בין שירות של חברה שפונה רק ללקוחות פרטיים לבין שירות של חברת ניקיון בגבעתיים ללקוחות עסקיים ומסחריים. על מנת ליהנות מהיתרונות של חברת ניקיון בגבעתיים, צריך לבדוק מי בדיוק קהל היעד שלה וכמה שנות ניסיון יש מאחוריה.

אחת הדרכים לבצע את ההכנה המוקדמת מראש היא ליצור קשר עם בעלי חברת ניקיון בגבעתיים ולשאול אותם במה היא מתמחה. אפשרות אחרת היא לקבל המלצות מהלקוחות עצמם, כמו לדוגמא חברים או משפחה. אם ממילא גרים בגבעתיים ומכירים שכנים או קולגות, אין בעיה להיעזר במידע שלהם על מנת לדעת למה לצפות.

לסיכום, חברת ניקיון בגבעתיים מציעה יתרונות רבים וכדאי לנצל אותם. זה דורש הכנת שיעורי בית, אך ההשקעה משתלמת גם מבחינה כלכלית ובעיקר מבחינת הביצועים והתוצאות הסופיות.

לופטים בנתניה

אתם רוצים לחגוג, רוצים ולא יודעים איפה, אתם גם לא יודעים מתי, אבל זו בעיה  שניתן לפתור. במיוחד מסיבות אלו יש לופטים בנתניה. בלופטים תוכלו לחגוג ולהנות עד השעות הקטנות של הבוקר מבלי לדאוג לרעש או לבלגן שנעשה. תוכלו בכיף פשוט להנות...

איפה נמצאים לופטים בנתניה?

לופטים בנתניה נמצאים בעיר אך במקומות שאין  בהם תושבים, לרוב באיזורי  תעשייה או במקום מרוחק בעיר שאינו קרוב לביתו של אף תושב. מכיוון ש לופטים בנתניה נמתאים מרוחקים מהתושבים אין בעיה להשמיע מוזיקה רועשת מעבר לשעה אחת עשרה. המרחק מאיזור המגורים מאפשר גם למצוא חנייה בקלות, לרוב כל המוזמנים מוצאים בקלות חניה צמודה ללופט.

מה מקבלים עם לופטים בנתניה?

ישנם סוגים שונים של לופטים בנתניה, ישנם לופטים גדולים, לעיתים גם של מספר חדרים בלופט. לכל לופט יש אטרקציות משלו. ניתן למצוא לופטים בנתניה הכוללים בתוכם גם בריכה קטנה, ישנם לופטים בנתניה הכוללים חדר קריוקי וישנם אטרקציות חיצוניות שניתן לשכור כמו מזון או הפעלות מסויימות. לרוב אטרקציות אלו מזמינים למסיבות רווקים או מסיבות רווקות.


 

חשוב שתגיעו לבדוק את הלופט לפני שתסגרו עם בעלי המקום. אתם לא רוצים להגיע לחגיגה ולגלות פתאום שהמקום קטן יותר ממה שתואר וצולם או שהבריכה מלוכלכת ומקום ישן ומוזנח. נכון שמקרים אלו הם נדירים ולרוב תמצאו לופטים מדהימים, אך חשוב לשים לב.

מחירים של לופטים בנתניה

המחיר של לופטים בנתניה משתנה מלופט ללופט. ישנם כאלו גדולים ויקרים יותר ויש קטנים שזולים יותר. כמובן שכל לופט בהתאם לאטרקציות הנוספות לו כך ישתנה המחיר.
חשוב שתסגרו עם בעל המקום את המחיר מראש ואת דרכי התשלום מראש. שלמו לו בסיום השימוש בלופט.

לופטים בראשון לציון

הגיעה הזמן שלך לחגוג ואת מחפשת מקום לעשות זאת. אחרי הפעם האחרונה שחגגת בבית ולקח לך זמן רב לסדר ולהחזיר הכל למקום, לנקות ולהחזיר את הבית למרהאו הקודם החלטת שאת רוצה הפעם לחגוג במקום אחר. יש לך שלל אפשרויות... אחת מהן והמומלצת ביותר (אם תשאלי אותי) הם לופטים בראשון לציון.

למה דווקא לופטים בראשון לציון?

קודם כל המיקום, ראשון לציון היא עיר גדולה ומרכזית. נוח להגיע אליה מכל מקום בארץ, כך שאם את מזמינה חברות שגרות ברחובות, עם חברות שגרות בתל אביב וחברות שגרות ביהוד... הכי נוח יהיה להפגש במקום מרכזי בו כל אחת לא תצטרך לנסוע יותר מרבע שעה כדי להגיע ולחגוג איתך.

מעבר למיקום המושלם של  לופטים בראשון לציון יש יתרון גם לאזור בו הם ממוקמים, רוב הלופטים של ראשון לציון ממוקמים באזורי תעשייה, כך שאפשר להזמין אוכל מהמסעדות הרבות שיש באזור אך אפשר גם לחגוג עם מוזיקה רועשת עד שעות הבוקר מבלי שתפריעו לאף שכן.


 

למה צריך לשים לב לפני שמזמינים לופטים בראשון לציון?

להזמנת לופטים בראשון לציון יתרונות רבים אך חשוב לשים לב למספר פרטים לפני שמזמינים לופטים בראשון לציון. דבר ראשון והכי חשוב המלצות, כדאי לקרוא את ההמלצות למקום שאתם רוצים להזמין ולראות אם הוא מתאים לכם והאם הוא עומד בסטנדרטים שלכם.

לאחר מכן חשוב לבדוק מאיזה שעה ועד איזה שעה אתם מקבלים את הלופט. חשוב שתקחו זמן לארגון המקום וזמן לסידור ואיסוף הדברים בסיום המסיבה. בדקו האם הלופט מציע אטרקציות ואם כן, איזה. לאחר שכל הפרטים הקטנים מתאימים לכו לראות את הלופט. לא תמיד תראו בתמונות את מה שהעין שלכם תראה כשתבואו.

לופטים בבת ים

אתה צריך לארגן מסיבת רווקים, משימה לא פשוטה.. קודם כל למצוא תאריך שכל החברים יכולים להגיע, שאף אחד לא יחסר, אחרי  שמוצאים תאריך יש צורך למצוא מקום לחגיגה ואחר כך גם אולי איזה אטרקציה נחמדה לערב.

אז דבר אחד אתה יכול להוריד מהרשימה, את המקום מצאנו לך - לופטים בבת ים.

למה לופטים בבת ים מתאימים למסיבת רווקים?

החברים שמגיעים למסיבת רווקים מגיעים מכל מיני ערים, כדי שלכולם יהיה נוח להגיע וכולם יהיו מרוצים שהם לא צריכים לנסוע הרבה כדי לחגוג חשוב למצוא מקום מרכזי. נכון, תל אביב היא עיר מרכזית שאהובה על כולם, אך רק למצוא חניה בתל אביב לפעמים לוקח כמו הזמן שלוקח להגיע אליה. לכן, לופטים בבת ים הם פתרון מושלם!

לופטים בבת ים נמצאים בעיר מרכזית שנוח להגיע אליה מכל עיר, קל להגיע אליה וקל להיכנס לעיר. והכי חשוב קל מאוד למצוא חניה.


ומה בנוסף למיקום המושלם של לופטים בבת ים?

בנוסף למיקום המעולה של לופטים בבת ים יש יתרונות נוספים ללופטים. רוב הלופטים מכילים אטרקציות שונות וכוללים בדרך כלל עמדת קריוקי מושקעת, בריכה קטנה או עמדת מנגל. כך שתוכלו לחגוג ולהנות. בעלי לופטים בבת ים מציעים בדרך כלל גם שלל אטרקציות חיצוניות שניתן לשכור, לדוגמה מפעילים שונים שיגיעו למקום ועוד.

לופטים בבת ים ממוקמים בקצה העיר, רחוב מאזור המגורים ולכן ניתן לחגוג ולהרעיש עד שעות מאוחרות ולא להפריע לאף אחד.

לפני שתזמינו את לופטים בבת ים חשוב שתגיעו למקום לראותו, לעיתים התמונות מטעות ולאחר שתראו את המקום הוא פחות יתאים לכם. קבעו עם בעל המקום את שעת קבלת המקום ואת שעת העזיבה טרם ההזמנה.

יום שישי, 4 בנובמבר 2022

מלוש תעשייתי המתאים בדיוק לקונדיטוריה שלך

יש ריחות שכולם אוהבים ואי אפשר להתעלם מהם. אחד מהם, אולי המשכר מכולם לדעת רבים, הוא ריח האפייה היוצא מהמאפיות והקודיטוריות ברחוב. אם בקרוב אתם עומדים לפתוח אחת כזו, או דומה לה. כדאי מאוד לאבזר את מטבח ההכנות שלכם במלוש תעשייתי מהיר ויעיל. ולמרות מראהו לא תאמינו עד כמה הוא שקט.

המלוש מלווה באביזרים נוחים ופשוטים לשימוש, כמו קערות הקלות לניקוי וחומרים נוספים שניתן להוציא בקלות ולהחזיר בקלות. בעת רכישת המלוש התעשייתי תראו עד כמה מגוון מכשיר זה בעיצובו ובגודלו ועל כן רצוי לבחור מלוש תעשייתי לאחר היוועצות עם איש מקצוע אמין ומוסמך.

מלושים רבים מיוצרים באיטליה, ארץ המגף והבצקים. כמו כן, ישנם סוגים רבים שמיוצרים בכל מיני מקומות ואין זה אומר דבר על טיבו של המוצר לעומת האחרים. לכל אחד יש המלוש התעשייתי שיספק לו את צרכיו העסקיים. 


 

אחריות המוצר על מלוש תעשייתי

בדומה להרבה מכשירי חשמל ואיבזרים אחרים לבית ולעסק, גם על מלוש תעשייתי ישנה אחריות. יש לציין כי על כל מוצר יש אחראיות שונה, אך הדבר החשוב הוא לוודא בעת הרכישה כי אכן למלוש התעשייתי שאתם רוכשים יש אחראיות לפחות לשנה מיום הרכישה.

מלוש תעשייתי הוא מוצר הכרחי בבתי קפה, מסעדות וקונדיטוריות שרוצות ומאמינות כי כאשר יש את האפשרות לייצר כמות גדולה יותר בפחות זמן, כך גם יש אפשרות לבית העסק להרחיב את אופקיו הקולינאריים וגם את הכנוסתיו.

בהקשר הזה, חשוב לציין כי ישנם עסקים המאפשרים תקופת ניסיון של מוצרים מסוימים וביניהם כמובן המלוש התעשייתי, כך שתוכלו לבדוק ולחוש בעצמכם מה אתם צריכים ומה יהיה הכי טוב, נכון לעסק שלכם. בהצלחה!

 

 

כדי להיות מאסטר שף אמיתי צריך מיקסר תעשייתי

בישול ואפייה מזמן הם כבר לא אך ורק תחביב. מיקסר תעשייתי כשמו, נועד בהתחלה אך ורק למסעדות ובתי קפה, אך עם הזמן רבים מחובבי האוכל והקינוחים מתחדשים במיקסר תעשייתי כדי לשפר את ביצועיהם ולהרשים את חבריהם ביכולות הבישול והאפייה שלהם.

לפני שבוחרים מיקסר תעשייתי חשוב להבין היטב את גדלו של המטבח ולפיו לבחור את גודל המיקסר. היתרונות הכי גדולים שיש במיקסר תעשייתי הוא בראש ובראשונה בפן הבטיחותי.

מיקסר תעשייתי מונע פגיעה באצבעות ובידיים מהמערבב. הדבר השני הוא החסכון הגדול של זמן הבישול, הרי עד לא מזמן, פעולות הערבוב נעשו בידיים ולקחו זמן רב לעומת עכשיו, שהזמן מתקצר אפילו בחצי. 



 

היתרון השלישי והחשוב, הוא כמובן, שיפור עצום בביצועים שלכם במטבח.

האם מיקסר תעשייתי מיועד אך ורק לקינוחים?

כיום המיקסר התעשייתי הוא מוצר אותו ניתן למצוא בבתים רבים ולא רק במסעדות.

כפי שתנור לא נועד אך ורק להכנת פשטידות, כך גם המיקסר התעשייתי לא נועד אך ורק לקינוחים. בעזרת מיקסר תעשייתי ניתן להכין בצק לשלל מאכלים, וביניהם כמובן גם קינוחים אך לא רק. בתי קפה ומסעדות משתמשות במיקסרים בשביל הבצקים ללחמניות, עוגות, מאפים מלוחים ומתוקים וחלות. את המתכונים ניתן למצוא באתרי האינטרנט וברשתות החברתיות שם מפרסמים שפים, טבחים ואושיות רשת קולינריות את הדרכים היצירתיות והטובות שלהם להשתמש במיקסרים.

אם זו היא הפעם הראשונה שאתם משתמשים במיקסר תעשייתי, חשוב לקרוא על כך לפני כן ולעשות ניסוי ראשוני ולא מתיימר במיוחד. העבודה עם מיקסר תעשייתי היא פשוטה, יעילה ומשפרת את הביצועים שלכם במטבח בזמן קצר והשימוש במיקסר הוא דלת כניסה נעימה ובטוחה לעולם האפייה והקולינריה המתקדמת.

 

 

 

ציוד למאפיות וקונדיטוריות ברמות הגבוהות ביותר

יפה, מגיע לכם כל הכבוד ואתם יודעים זאת: אם אזרתם אומץ והלכתם אחרי הלב שלכם והחלטתם לפתוח קונדטיריה או מאפיה, אכן צריך להצדיע לכם ולכל אדם שהולך עם הלב שלו, גם אם זה כרוך בסיכון.

רוב הדברים באים בחיים לא באים בקלות, אבל יש דברים שניתן להזמין בקלות ושיקלו עליכם. כאשר אתם בודקים על ציוד למאפיות, אתם מחפשים את הציוד למאפיות שהכי יתאים לעסק שלכם.

ציוד למאפיות הוא מגוון ועל כן רצוי שתדעו טוב-טוב במה אתם עומדים להשתמש ועד כמה.

קחו בחשבון כי ציוד למאפיות הוא לא ציוד קטן שאפשר ״לדחוף״ מאחורי הארון וזהו, אלא הוא ציוד הדורש מקום ושטח עבודה כדי להפיק ממנו את המיטב. לשם כך בחרו את אנשי המקצוע הטובים ביותר שיהיו לצדכם ואל תחליטו לבד. זו לא בושה להתייעץ, בטח אם זהו העסק הראשון שלכם. בחרו את הציוד למאפיות הכי טוב ונכון לעסק שלכם על מנת שאתם תתעסקו במוצר עצמו ובחוויה שהלקוח שלכם עובר. 


 

מדוע חשוב להשקיע בציוד למאפיות?

מאפייה טובה היא מאפייה שעובדת כל היום. מאפייה שבעל או בעלת העסק יודעים ומודעים שכשהם מסיימים את יום העבודה שלהם, ביום שלמחרת יהיה יותר עמוס, יותר לקוחות שכל יום מפתחים ציפייה שהמאפייה הקבועה שאליה הם הולכים לא תרד ברמה, אלא רק תעלה.

הבסיס לתחושות האלה של הלקוחות, ואת זה הם לא יודעים כי זה נראה להם מובן מאליו, הוא הציוד למאפיות שיש לכם. כאשר הציוד למאפיות שיש לכם הוא ברמה הגבוהה ביותר, החדשנית והיעילה ביותר המאפייה שלכם תתפקד ותשתפר ותגיע לרמות שמגיעות לה – הלקוחות יחזרו ואתם תהיו מרוצים מההשקעה והבחירה הנכונה.

היתרונות של ציוד לקונדיטוריות ברמה גבוהה

בחירה של ציוד לקונדיטוריות מחייבת השוואה בין סוגים שונים של מוצרים. בשביל לבחור נכון את המוצר המתאים, כדאי להביא בחשבון את מידת ההתאמה שלו לדרישות שאותן הוא אמור למלא. מטבע הדברים, יש הבדל למשל בין ציוד לקונדיטוריות מקצועיות ומוסדיות – לבין ציוד אפייה שאותו קונים לבית או כדי להכין מאפים שונים מטעמי תחביב בלבד.

כמו כן, כדאי להגדיר את מסגרת התקציב עוד לפני שבוחרים ציוד לקונדיטוריות ומחליטים באיזה מותג להתמקד. כאן הדבר החשוב הוא לא רק להחליט כמה כסף מוכנים להשקיע בכל סוג של ציוד לקונדיטוריות, אלא גם לברר מה המחירים המקובלים בתחום ובענף. בהרבה מאוד מקרים, מחיר זול מדי צריך להדליק נורה אדומה לגבי האיכות של ציוד לקונדיטוריות ומידת האמון שכדאי לתת בו.


 

המלצות על ציוד לקונדיטוריות

בעלי קונדיטוריות שמתלבטים לגבי סוג הציוד המתאים עבורם יכולים להתייעץ עם קולגות, שפים או טבחים. בנוסף, אפשר לקרוא מידע אמין באתרי האינטרנט ולהתמקד בהבדלים בין המותגים והחברות שמייצרות ציוד לקונדיטוריות. ברוב המקרים בעלי קונדיטוריות גם יגיעו מהתחום ולכן יכירו אותו היטב – אבל לא יזיק לשמוע עוד חוות דעת, ביקורות והמלצות.

מלבד המלצה על סוגים שונים של מוצרים, חשוב להשוות בין המותגים של לפי שיקולים כגון תקופת אחריות או זמינות במקרה של תקלה. אם הציוד לא מספיק איכותי או שאי אפשר לסמוך עליו, זה אומר שבעלי קונדיטוריות לא יכולים להכין את המאפים ולכן הם מאבדים הכנסה. במקרים כאלה, מה שזול עולה ביוקר וצריך להיזהר ממנו.

לסיכום, ציוד לקונדיטוריות ברמה גבוהה הוא לא משהו שכדאי להתפשר עליו. אם לא יודעים איזה ציוד לבחור, נותנים עדיפות לחברה גדולה ובעלת מוניטין.

היתרונות של מענה אנושי ללקוחות העסק

כל עסק צריך לשמור על קשר עם הלקוחות שלו. בשביל לשמור על קשר עם הלקוחות, בעלי עסקים יכולים לפעול בדרכים שונות. כיום למשל כמעט לכל עסק יש אתר אינטרנט, שאליו הלקוחות הקיימים או החדשים נכנסים על מנת להשיג מידע, לבצע הזמנות, לברר סטטוס על מוצר או שירות וכן הלאה. עם זאת, אתר האינטרנט אינו מחליף את התקשורת הבינאישית בין הצדדים.

הדרך היחידה להבטיח תקשורת יעילה בין בעל עסק לבין הלקוחות שלו היא באמצעות מענה אנושי. נכון שבעלי עסקים רבים חושבים שהם יכולים לחסוך בהוצאות באמצעות מענה ממוחשב או אוטומטי, אבל המציאות מראה שזה לא מספיק: אם רוצים לשמור על הלקוחות מרוצים ולתת להם תשובות בזמן אמת לכל השאלות שמטרידות אותם, עדיף לעשות את זה עם מענה אנושי ולא עם אף אפשרות אחרת.

 


כך בונים מענה אנושי ללקוחות

היתרון של מענה אנושי מבחינת בעלי עסקים הוא שלא צריכים לחרוג מתוך מסגרת התקציב על מנת לבנות ולהקים אותו. קודם כל, בעלי עסקים יכולים לגייס כוח אדם ספציפי ולהכשיר אותו למתן מענה אנושי מסביב לשעון או בשעות הפעילות בלבד. שנית, כיום ניתן להשתמש בשירות של מענה אנושי במודל של מיקור חוץ.

מודל של מיקור חוץ מתאים עבור מענה אנושי כי הפעילות מתבצעת על ידי בעלי מקצוע שעברו הסמכה יסודית. במסגרת המודל הזה, חברה חיצונית שלא קשורה לעסק היא זו שמעסיקה את נציגי השירות. אבל מן העבר השני, לקוחות שבוחרים ליצור קשר טלפוני עם בית העסק לא מרגישים את ההבדל: הם מקבלים את המענה האנושי שהם ציפו לו, בזמן שבעלי העסקים חוסכים בהוצאות ובתהליך גיוס כוח האדם הרלוונטי.

מה בודקים לפני שבוחרים שירות מענה אנושי?

 בעלי עסקים שרוצים לבחור שירות מענה אנושי ולהשתמש בו על מנת לשפר את התקשורת עם הלקוחות שלהם צריכים לבדוק כמה נושאים. ראשית, עליהם לברר מי בדיוק נמצא בצוות שאמור לספק את המענה האנושי. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל מוקד שירות מענה אנושי מורכב מאותם אנשי צוות או מעובדים שעברו את אותו סוג של הכשרה. על מנת שהמענה ללקוחות העסק יהיה אדיב ומקצועי, רצוי לתת עדיפות לצוות מיומן.

עוד משהו שבעלי עסקים בודקים לפני שהם בוחרים שירות מענה אנושי הוא כמובן המחיר. כאן המטרה היא לא רק לחסוך בהוצאות באמצעות חיפוש אחר שירות מענה אנושי במחיר הזול ביותר, אלא גם להבטיח רמת ביצוע אופטימאלית. למעשה, היחס בין המחיר שמשלמים לבין רמת השירות שמקבלים הוא זה שיקבע האם בעלי עסקים יהיו מרוצים מהמודל של מיקור חוץ.


 

התכונות של שירות מענה אנושי

טכנית, יש דברים שבעלי עסקים יכולים לבדוק גם ברמה הטכנית על מנת להגדיל את הסיכוי להתאמה מלאה בין המאפיינים של שירות מענה אנושי לבין הצרכים שלהם. בטווח הקצר, זה מחייב למשל בדיקה לגבי מספר אנשי הצוות שיש בכל מוקד בכל רגע נתון, סוג מערכות ה-CRM שהם משתמשים בו, כמות ההודעות שאפשר לאסוף, שעות הפעילות וכן הלאה.

שירות מענה אנושי ברמה גבוהה יאפשר התאמה אישית של התכונות והחבילה לצרכים של כל עסק בנפרד. נכון שמטרת השירות היא להתאים לכל סוגי העסקים ללא יוצא מן הכלל, אבל זה לא אומר שאין לכל עסק דרישות אחרות. אז על מנת שהדרישות הללו ימולאו בצורה האופטימאלית, מאוד חשוב לבדוק מה עומד מאחורי כל סוג של שירות מענה אנושי.

יום חמישי, 3 בנובמבר 2022

צילומים למכירה מסביב לעולם

אם אתם אנשים שאוהבים אמנות, היסטוריה וטיולים - עליכם לקחת חופשה בין הערים המפורסמות, היפות והחשובות בעולם ולחפש עבור אוצרות היסטוריה לאספנים וצילומים למכירה. כאשר נוסעים למדינות כמו צרפת, איטליה, ספרד וכו׳ אנו נתקלים בסיפורים על היסטוריה שלא יכולנו לדמיין ולחשוב לרגע שהם קרו באמת. לכל אחד מהסיפורים המפורסמים על דה וינצ׳י, מיכאלנג׳לו ונפוליאון ישנה איזו תמונה מפורסמת. כובע מפורסם.

את כל אלו תוכלו למצוא באתרי התיירות המציעים צילומים למכירה, פריטי אספנות כאלה ואחרים וכמובן נוף משגע. לרוב, במקומות המתויירים, הצילומים למכירה נמכרים במחירים סמליים כי בכל זאת, לא מדובר בעבודה המקורית של האמן אלא רק דוגמא, ועדיין הצילומים האלו יכולים ללוות אתכם ולקשט את ביתכם.

צילומים למכירה נמצאים כמעט תמיד בכל מקום מתוייר, וכמו כן, למי שחפץ בטיולים מאורגנים -  תמיד למדריכי הטיול תהיה תשובה או מקום ספציפי מומלץ לצילומים למכירה. 


 

צילומים למכירה במכירות פומביות

בכל מכירה פומבית מוצאים גם צילומים למכירה, לכן יש לבדוק. מכירה פומבית היא הזדמנות נהדרת לחשוף את הצילומים וגם להיחשף בפני שוחרי האמנות, כך שאם ברשותכם צילומים למכירה זו יכולה להיות פלטפורמה נהדרת עבורכם להרוויח כסף טוב מהצילומים שלכם.

הרבה פעמים מכירות פומביות מפורסמות בקרב קהל מוכר של אותן המכירות, אך אם יש ברשותך צילומים למכירה שהייתם רוצים למכור ולדעתכם הם שווים כסף רב, מומלץ לבדוק בגלריות הקרובות אליכם האם יוכלו לקשר אתכם לאתרי המכירה הפומבית כדי לחבר בינכם לבין האנשים שיוכלו לסייע לכם במידה הרבה ביותר.

כמו כן, ישנם כמה וכמה אתרים באינטרנט ובהם תוכלו לפרסם צילומים למכירה ולנהל את אותו המשא ומתן רק דרך המחשב מבלי לצאת מהבית.

ניקיון אחרי שיפוץ

לאחר סיום פרויקט שיפוץ, החלל שופע פעמים רבות באפשרויות חדשות, אך הוא גם צובר שכבות של אבק, פסולת ושאריות בנייה. ניקיון אחרי שיפוץ חיוני כדי...